Departament Psicopedagògic

D.O.P.: El Departament d'Orientació Psicopedagògica és un servei que ofereix l'escola per millorar l' atenció a la diversitat dels nostres alumnes. Consisteix en la detecció de dificultats que afecten als aprenentatges i posterior assessorament. Alhora, orienta als pares per trobar la millor solució.

Des del D.O.P. es vetlla perquè el procés evolutiu de cada alumne sigui respectat. Ajustant el ritme, les eines i els procediments.

Permanències

Aquest servei funciona de 8 a 9h. del matí. Al migdia de 13 a 15h. A la tarda de 17 a 18h.

Es pot concertar de forma mensual o esporàdicament.

(Els nens/nenes que utilitzen aquest servei poden fer activitats molt diverses: jugar, pintar, mirar contes, fer deures...

Menjador

L'escola disposa de servei de menjador amb cuina pròpia en el mateix centre.

També ofereix la possibilitat d'adquirir l'esmorzar per als alumnes que ho desitgin.

* Servei a càrrec
de l'empresa ISS.

Extraescolars

L'escola ofereix les següents activitats extraescolars:

· Infantil:

- Música i moviment
  (Aula Massafrets)*

- Speaking English

- Taller Iniciació Esportiva

· Primària:

- (1r i 2n)
  Música: "Et toca a tu"*

- Escola Esportiva (De 1r a 6è)

- English (de 1r a 6è)
  (Curs oficial d'anglès amb
  Cambridge University)

- Casal d'Estiu a càrrec de
  l'associació Enlleura't.

* Secundària:

- Escola Esportiva
  (De 1r a 4t d'ESO)

- English (de 1r a 4t d'ESO)
  (Curs oficial d'anglès amb
 Cambridge University).

- Casal d'Estiu a càrrec de l'associació Enlleura't.

* Totes les activitats es realitzen a l'escola.

Casal d'estiu
(a càrrec de l'associació Enlleura't)

L'horari casal: de 9 a 13 h. i de 15 a 17h. (amb la possibilitat de quedar-se al menjador). Aquest casal s'inicia després de Sant Joan, al juny, i acaba aproximada-ment el 22 de juliol. També hi ha casal la primera setmana de setembre.

Activitats: Tallers adaptats a les diverses edats: esports, jocs, manualitats i pintura, activitats de cuina, piscina, sortides a la platja i colònies (depèn del nombre de nens/es que s'apuntin).